پنل خورشیدی برای ماینر

پنل خورشیدی برای ماینر یکی از سیستم های مناسب جهت استخراج ارزدیجیتال بوده و می توان پنل خورشیدی برای ماینر را به صورت مناسب طراحی و پیاده سازی کرد.

آیا اطلاعاتی در خصوص استفاده از پنل خورشیدی برای ماینر دارید؟

امروزه ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات جذاب و رو به توسعه می باشد، به همین دلیل استخراج ارزهای دیجیتال از صنایع به روز و بسیار مهم است .یکی از چالش های این صنعت تامین انرژی دستگاه های استخراج ارزهای دیجیتال است و این موضوع، صنعت برق بسیاری از کشورها را به چالش کشیده است.استفاده از پنل خورشیدی برای ماینر یک راهکار برای حل مسئله تامین برق دستگاه های اسخراج کننده ارزهای دیجیتال می باشد.

solar mining

قطعی های برق در کشور به چه علت است؟

در کشور ما قطعی های برق که در تابستان رخ داد و خاموشی هایی که همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد کاملا مرتبط با این موضوع است حتی فعال شدن ژنراتورهای گازی برای تامین برق دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیز باعث افزایش مصرف گاز در زمستان شده است .از این رو تامین انرژی برای این صنعت از روش های جدا از شبکه و تولیدات پراکنده و سیستم های هیبریدی به سرعت در حال جایگزین شدن به جای مصرف برق از شبکه است.پنل خورشیدی برای ماینر روشی متناسب و سازگار با محیط زیست می باشد.

همچنین متولی شبکه (وزارت نیرو) نیز مصوبه هایی را جهت حمایت از تولیدات پراکنده و انرژی های تجدید پذیر مصوب نموده است .بخش نامه اخیر وزارت نیرو که در تاریخ        ابلاغ گریده تهاتر برق تولیدی توسط انرژی های تجدیدپذیر با برق مصرفی مزارع ماینرفراهم گریده است.

پنل خورشیدی برای ماینر یا اصطلاحا سولار ماینینگ در وضعیت فعلی به شدت رو به توسعه است و با توجه به اینکه مزرعه ماینر و نیروگاه خورشیدی و متولی شبکه در این موضوع منافع همسو دارند به نظر می آید این ساختار قابل بهره برداری بوده و توسعه یابد.

تامین و طراحی سیستم پنل خورسیدی برای ماینر توسط متخصصین شرکت گیتاانرژی انجام می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.